En notis fra Statens vegvesen - les mer.

Utviklingsrapportar om bruteknologi er no tilgjengelege
Du har kanskje høyrd eller lest om flytebrua over Bjørnafjorden sør for Bergen? Om du vil fordjupe deg i dei faglege vurderingane som ligg til grunn, får du no høve til det.
Bjørnafjorden er krevjande å krysse då den har ei djupne på opp mot 600 meter enkelte plassar. Utgreiingsarbeidet strekkjer seg tilbake til 2009, då Statens vegvesen konkluderte med at det er mogleg å krysse Bjørnafjorden med bru. Flytebrua blir over fem kilometer lang, og skal krysse Bjørnafjorden mellom Tysnes i sør og Os i nord.
Valet falt på flytebru
– Vi har arbeida systematisk saman med fag- og forskingsmiljø for å utvikle brukonseptet og ny teknologi, og i 2018 og 2019 jobba to rådgjevarteam uavhengig av kvarandre for å vurdere kva type flytebru som kunne egne seg for kryssing av fjorden. Begge team konkluderte med at ei boga flytebru med litt forankring ville vere det beste alternativet over fjorden, fortel Kjell Håvard Belsvik, prosjektleiar for flytebrua.
Belsvik seier at det er ein ekstra tryggleik at begge team foreslo same løysing, ei løysing som også er kvalitetssikra og verifisert av DNV GL.
Rapportane er publisert
Vegvesenet nyttar systemet Brage for rapportar, du finn oversikt over alle rapportane og lenker til Brage frå sidane "Rapportar". Der vil du også finne rapportar frå tidleg konseptutvikling.
Les heile saken på heimesidene til Staten Vegvesen
Les også disse sakene fra Statens vegvesen:
-
Denne brua i Trondheim er laget av gjenbrukt materiale fra en nedlagt oljeplattform. Nå er den prøvemontert i en fabrikkhall på Stord
-
Seismikk gjør det mulig å se 150 meter inn i fjellet
-
Lett som en pose potetgull: Liten drone kan redusere både utgifter og kø langs norske veier
-
Vedlikeholdsfritt i 100 år: Denne aluminiumsbrua kan utløse et nytt industrieventyr for Norge
-
Avviser stor brannrisiko: Snart kan vi bygge tunneler med elektriske maskiner
-
Ny metode for rensing av tunnelvaskevann