Annonse
(Illustrasjonsfoto: BI)

Flere vil studere entreprenørskap og markedsføring ved BI

Årets søkertall til Handelshøyskolen BI viser størst økning for masterstudiet i strategisk markedsføringsledelse og bachelorstudiet i entreprenørskap og økonomi.

– Det er gledelig å se at studenter har ambisjoner om å bidra til å skape sin egen fremtid og kanskje også starte sin egen bedrift, sier BI-rektor Inge Jan Henjesand.

– For å møte omstillingen vi nå står overfor, er vi nødt til å tilrettelegge for studier som kombinerer grunnleggende handelshøyskolefag med forståelse for hvordan bruk av teknologi blir et stadig viktigere konkurransefortrinn for fremtidens virksomheter, sier Henjesand.

Årets søkertall viser en stor økning i antall studenter til BIs internasjonale nettverksmaster Quantitative Techniques for Economics and Management med 77 søkere, mot 42 søkere i 2015.

Powered by Labrador CMS