Finn den skarpeste vinklingen og tittelen som fenger! 15. og 16. oktober arrangerer vi tittelverksted for kommunikasjonsmedarbeidere i Trondheim.
Kurset passer for kommunikasjonsrådgivere, forskningsformidlere og andre som skriver om forskning og ønsker å nå ut med tydelige, engasjerende og presise budskap.(Illustrasjonsfoto: Shutterstock / NTB)
Publisert
Dette er to separate kurs, så her kan du velge hvilken dag som passer best for deg.
I løpet av dette halvdagskurset går vi gjennom
nyhetskriteriene som styrer mediebildet og ulike typer titler.
Vi trener på å finne den skarpeste vinklingen i dine egne
medbragte tekster, enten det er en artikkel til forskning.no, en pressemelding
eller en artikkel på din institusjons nettsider.
Sammen tester vi så ut ulike titler som skal fange leseren.
Du får praktiske verktøy og konkrete tilbakemeldinger.
Kurset passer for: kommunikasjonsrådgivere,
forskningsformidlere og andre som skriver om forskning og ønsker å nå ut med
tydelige, engasjerende og presise budskap.
Pris: 2500,– for medlemmer av forskning.no / 3200,– for
ikke-medlemmer.
Begge kursene holdes i lokaler hos NINA på Høgskoleringen 9, møterom
Toppskarven.