Annonse

Forskerpris for fremragende markedsføringspublisering

Denne artikkelen er over ti år gammel og kan inneholde utdatert informasjon.

Under årets Johan Arndt-konferanse ved Markedshøyskolen i Oslo mottok NHH professorene Sigurd Troye og Magne Supphellen prisen for fremragende markedsføringspublisering for artikkelen «Consumer participation in coproduction: “I made it myself”-effects on consumers' sensory perceptions and evaluations of outcome and input product». Det skriver Paraplyen.

Johan Arndt-konferansen, den syvende i rekken, ble arrangert 30. - 31. mai ved Markedshøyskolen i Oslo. Konferansen, som er oppkalt etter den avdøde norske markedsføringsprofessoren Johan Arndt, er det største forumet innen markedsføringsforskning i Norge.

- Denne prisen setter vi stor pris på. Det var flere aktuelle artikler som kunne ha vunnet i år. Prisen er en flott annerkjennelse, ikke bare for oss, men for hele markedsforskningsmiljøet på NHH, sier Supphellen.

Powered by Labrador CMS